Als intercedent bemiddel je mensen naar werk. Om hierin succesvol te kunnen zijn, heb je klant en kandidaat nodig. Vind je beide partijen en maak je de juiste match? Dan heb je een dankbare kandidaat aan een baan geholpen en een klant succesvoller gemaakt! Mooie taak, toch?
Jouw baan als intercedent
Je gaat op pad om potentiële opdrachtgevers te benaderen en een samenwerking met hen te starten. Makkelijk? Niet altijd. Leuk? Dat wel! Wanneer het je is gelukt om een potentiële opdrachtgever klant van Randstad te maken, ben je accountmanager voor deze klant. De klant komt met alle vragen naar jou toe: met nieuwe vacatures, met vragen over het tarief en of je bijvoorbeeld kunt meedenken over het inrichten van een opleidingstraject.
Naast het vinden en beheren van de MKB klanten in de omgeving, draait jouw baan ook om het vinden van de juiste kandidaat. Om hen te bereiken schrijf je vacatureteksten en maak je gebruik van onze database, LinkedIn, Monsterboard en andere online kanalen. Naast online, ben je ook 'offline' zichtbaar: mensen lopen bij jou binnen op de vestiging omdat ze op zoek zijn naar werk, of je komt met hen in contact via het UWV of een netwerkevenement. Je gaat vervolgens met hen in gesprek over hun wensen en ambitie om hen zo te kunnen matchen aan een opdrachtgever. Wanneer je de juiste kandidaat hebt gevonden en geplaatst, ben je werkgever. Ze komen met allerlei vragen naar je toe: voor een nieuwe opdracht, vragen over het salaris of het volgen van een opleiding.
Waar en met wie je werkt?
Je komt te werken in een ondernemend team samen met 2 andere intercedenten die jouw directe collega's zijn. Jullie zijn onderdeel van een team van ongeveer 10 collega's onder leiding van jouw manager Noor Fons. Je regio zal zijn: Alkmaar, Heerhugowaard en Hoorn. Onze vestiging ligt in het centrum van Alkmaar.
Over jou
Jij vindt het leuk om met mensen te werken en weet heel gemakkelijk om te gaan met anderen. Je hebt een gezonde dosis lef en staat stevig in je schoenen. Iedere dag haal jij het beste uit jezelf om het beste te kunnen doen voor je klant. Want jij wil kwalitatief goed werk afleveren. Dat doe je door je klant goed te leren kennen en die relatie op te bouwen. Daardoor weet je precies wat de klant nodig heeft.
Wat je meebrengt:
Veel energie en positiviteit: je denkt in kansen;
Een gezonde dosis pro-activiteit;
Een hbo werk- en denkniveau;
Ervaring in een commerciële rol en/of klantcontact is een pré;
Over Randstad
Randstad is een topspeler in de markt, met prachtige klanten én een geweldig team. Dat laatste is onze onderscheidende kracht. Wij geloven in persoonlijke ontwikkeling, eigen initiatief en ruimte voor ondernemerschap. En in een sterke teamgeest. Met z'n allen de schouders eronder; samen werken aan succes. Het resultaat? Prestaties waar we trots op zijn.
Dit bieden we jou
een functie in schaal 5 of 6, salaris tussen de €2550-€2800, afhankelijk van jouw ervaring
veel opleidingsmogelijkheden en ontwikkelkansen binnen Randstad Groep Nederland
25 vakantiedagen en 8,5% vakantietoeslag
goede mobiliteitsregeling en laptop
choose your own phone regeling (met werkgeversbijdrage van €225)
een ruim maandelijks benefit budget waarmee je zelf kunt kiezen tussen vrije tijd of geld of voor inzet van je budget voor oa een fiets, tablet, sportabonnement of opleiding
En we bieden veel meer
Je komt te werken in een organisatie waar je echt het verschil kunt maken voor jouw klant en kandidaat. Iedere dag opnieuw kan je iemand blij maken met een nieuw baan. Om je de ruimte te geven jezelf te ontwikkelen, start je met een boeiend inwerktraject. Daarnaast bieden we veel interessante opleidingen via ons eigen opleidingsinstituut. Omdat Randstad Groep Nederland een grote organisatie is, is er altijd wel een interessante functie om naar door te groeien, zowel horizontaal als verticaal. Jij staat centraal, middels 'Great Conversations' zorgen we dat we continu met je in gesprek zijn over jouw wensen en ambitie.
Ben jij onze nieuwe collega?
Zie jij jezelf al aan het werk als intercedent bij Randstad? Dan maken we graag kennis met jou! Je kunt direct solliciteren. Wil je eerst antwoord op je vragen neem dan contact op met Julia via julia.barte@randstadgroep.nl.
- Succesvolle sollicitatie
Fijn, de eerste stap is gezet! Je hebt je sollicitatie afgerond en deze is bij ons binnen gekomen. Binnen 2 werkdagen nemen wij contact met jou op per mail of telefoon. Als wij voldoende aansluiting zien met jouw profiel, willen we je uiteraard beter leren kennen tijdens een korte telefonische kennismaking.
- Op gesprek
De talent acquisition specialist gaat verder met jou in gesprek over de functie, het team en ons bedrijf. Daarnaast zijn wij benieuwd naar wie jij bent en naar wat jouw talenten zijn. Dit gesprek kan zowel op kantoor als online plaatsvinden.
- Op tweede gesprek
Het tweede gesprek is in ieder geval met jouw toekomstige manager. Zo krijg je nog meer beeld en gevoel bij jouw werkplek. Vaak zit hier nog een tweede persoon bij en die persoon is afhankelijk van de vacature en afdeling. Soms is dit met een andere manager, een collega uit het team of een andere talent acquisition specialist. We zijn al overtuigd van jouw talenten, maar we willen samen echt kijken welke plek het beste bij jou past!
- Welkom in het team
Yes, je bent aangenomen! Wij zorgen voor een passend aanbod, jij hoeft alleen maar digitaal te tekenen. Welkom in het team en bij Randstad ;-). Met een mooi onboardingsprogramma voel jij je direct thuis bij ons bedrijf en helpen wij je verder in de start van je baan.
€2550-€2800